اخبار سایت Space Player پاناسونیک گامی نو در روشنایی محیطی

Space Player پاناسونیک گامی نو در روشنایی محیطی

پاناسونیک نوع جدیدی از تجهیزات نور پردازی خود با نام Space Player که ترکیبی از سیستم روشنائی سنتی و ویدئو پروژکتور با روشنائی lumen1000 و رزولوشن 680*1039 پیکسل است را برای ایجاد ایده های جدید در روشنائی محیطی تولید کرده است. فروش این تجهیزات از یکم جولای 2014 در ژاپن آغاز خواهد شد.
پاناسونیک به منظور ارتقاء طراحی نورپردازی در داخل و خارج از ساختمان، تمام فناوری های سخت افزاری و نرم افزاری خود در زمینه ساخت وسایل روشنائی نظیر کاهنده و کنترل کننده رنگ و شاخص Feu را به کار گرفته است.
در این محصولات به یک مفهوم جدید در پروژکتورها توجه شده که آن استفاده از تصاویر از پیش تعیین شده است. به عنوان مثال در محیط تاریک یک ویترین نور به شی ء مورد نظر تابیده شده و تصاویر ویدئویی یا توضیحات محصول در فضای اطراف آن به نمایش در می آیند و یا برای جلب توجه مشتریان از حرکت نور استفاده می شود.
این دستگاه در مکان های مختلفی مانند فروشگاه ها، رستوران ها، موزه ها، گالری ها و... استفاده و به سهولت نصب و راه اندازی می شود و می توان زاویه نور را در آن به طور دلخواه تغییر داد. تصاویر می توانند از کارت SD ،DVD Player متصل شده از طریق کابل HDMI ، PC و تبلت از طریق شبکه های Wi-Fi نمایش داده شوند.
Space Player یک نام تجاری ثبت شده (تحت نرم افزار) از شرکت پاناسونیک است که با هدف دستیابی به میزان فروش 20 میلیارد ینی تا پایان سال مالی 2019 ایجاد شده است.

Space Player پاناسونیک گامی نو در روشنایی محیطی Space Player پاناسونیک گامی نو در روشنایی محیطی