اخبار سایت تولید ماژول منبع تغذیه PSiP پاناسونیک

تولید ماژول منبع تغذیه PSiP پاناسونیک

درسال های اخیر تمرکز شرکت های سازنده دستگاه الکترونیکی بر روی IOT یا (Internet Of Things) روز به روز بیش تر شده و به موجب آن تولید دستگاه هایی که از طریق اینترنت به هم متصل می شوند نیز افزایش یافته است.
با ورود به عصر IOT، حجم اطلاعات و تعداد کاربران دستگاه های متصل شده در حال رشد بوده و با تقاضای بیش تر برای دستگاه های زیر ساخت ارتباطی نظیر سرورهایی با ظرفیت بالا و حجم کم جهت افزایش میزان دسترسی همراه است. برای چنین دستگاه هایی که دارای حجم کم و وزن سبک هستند نیاز است ماژول منبع تغذیه شان نیز متناسب با آنها کوچکتر ساخته شوند.
سری PSiP پاناسونیک به کوچکترین محدوده جهت نصب و راه اندازی احتیاج داشته (حدود 50% کمتر نسبت به منبع تغذیه معمولی فضا اشغال می کند) و با پیکربندی منحصر بفرد خود در تمام کامپوننت های ضروری یک رگولاتور DC-DC مورد استفاده در تجهیزات زیر ساخت ارتباطی، صنعتی و دستگاه های دیگر تنها به عنوان یک ماژول پیاده سازی می شود.
علاوه بر کوچکی، عملکرد این ماژول منبع تغذیه جدید، از لحاظ تولید گرما و نویز بسیار بهبود یافته است. همچنین استفاده از این ماژول ها نیاز به طراحی یک منبع تغذیه جداگانه را از بین برده و در نتیجه زمان طراحی کلی صفحات مدار را به طور قابل توجهی کوتاهتر کرده است.
سری ماژولهای PSiP مانند مدل های NN31000A,NN31001A,NN31002A برای استفاده در تجهیزات زیر ساخت ارتباطی، دستگاه های صنعتی، دوربین های مدار بسته، ابزار های اندازه گیری و... مناسب هستند.

تولید ماژول منبع تغذیه PSiP پاناسونیک