اخبار سایت ساخت منبع تغذیه کانتینری پاناسونیک

ساخت منبع تغذیه کانتینری پاناسونیک

شرکت پاناسونیک اعلام کرد در حال تولید منبع تغذیه کانتینری خود در یک پکیج مستقل فتوولتائیک برای استفاده در مناطق فاقد برق است. این منبع تغذیه از ماژول های خورشیدی و باطری های اسید سرب تشکیل شده و می تواند به عنوان سیستم مدیریت انرژی عمل کند.
پروژه ای که به منظور بهبود آموزش در مدارس ابتدایی با تأمین برق به وسیله منبع تغذیه پاناسونیک در جزیره کاریمانجاوا، منطقه جپارا، استان جاوا مرکزی اجرا شد از سوی سفارت ژاپن در اندونزی، طی مراسمی که در جاکارتا برگزار گردید به عنوان یک پروژه ی مشترک بخش عمومی و خصوصی در راستای پروژه های امنیت انسانی انتخاب شد.
کشور اندونزی متشکل از 13.000 جزیره بوده و توسعه امکانات تولید و توزیع برق در آن دشوار است و امکان عدم دسترسی به برق به ویژه در جزایر کوچک وجود دارد. برای حل این مشکل، پاناسونیک یک منبع تغذیه برای مدرسه ابتدایی در جزیره کاریمانجاوا فراهم کرده است تا بتواند از طریق فراهم آوردن برق مورد نیاز تجهیزات الکتریکی شامل چراغ های روشنائی، فن و ابزار های آموزشی مانند کامپیوتر، ویدئو پروژکتور و تلویزیون، امکانات و محیط آموزشی را بهبود بخشد.
منبع تغذیه کانتینری پاناسونیک به دوازده ماژول خورشیدی HIT240 مجهز شده است که دارای راندمان تبدیل بالا بوده و می تواند حدود 3 کیلو وات برق تولید کند.
منبع تغذیه جدید پاناسونیک راه حل مناسبی برای تأمین نیروی برق در مناطق فاقد برق و یا مکان های که با قطعی مکرر برق مواجه اند در سراسر جهان خواهد بود.

ساخت منبع تغذیه کانتینری پاناسونیک  ساخت منبع تغذیه کانتینری پاناسونیک