اخبار سایت همکاری پاناسونیک با سنگاپور در ساخت نخستین مزرعه سبزیجات داخل سالنی

همکاری پاناسونیک با سنگاپور در ساخت نخستین مزرعه سبزیجات داخل سالنی

شرکت پاناسونیک اعلام کرد عرضه تجاری مزرعه سبزیجات بصورت آزمایشی در 31 ژوئن در رستوران ژاپنی اوتویا در سنگاپور به بهره برداری رسید . انواع سبزیجات ژاپنی در اولین مزرعه سبزی Indoor مجاز در این کشور با شرایط کنترل شده و بهینه کشت می شود.
در حال حاضر در این مزرعه ده نوع سبزیجات مختلف نظیر اسفناج، جعفری وحشی، نعناع، ریحان، تربچه، کاهو و ... کشت می شود. ریشه و برگ تمام این سبزیجات در محیطی که خاک و نور آن کنترل شده است رشد می کند.
هم اکنون ظرفیت تولید این مزرعه 3.6 تن در سال می باشد. از طریق این کشت محلی در محیط داخلی رستوران، مشتریان هزینه کمتری را نسبت به مواقعی که این سبزیجات از ژاپن وارد می شد پرداخت می کنند در حالی که از تازگی آنها نیز لذت برده و می توانند از کیفیت آنها نیز اطمینان حاصل کنند.
به عنوان یکی از برجسته ترین ارائه دهندگان راهکارهای اتوماسیون های کارخانه ای، پاناسونیک متعهد به طراحی و توسعه راهکارهای کشاورزی Indoor جهت پاسخگویی به تقاضای بازار برای تولید پایدار و سازگار با محیط زیست محصولات برتر به صورت بهره برداری در محل می باشد.

همکاری پاناسونیک با سنگاپور در ساخت نخستین مزرعه سبزیجات داخل سالنی  همکاری پاناسونیک با سنگاپور در ساخت نخستین مزرعه سبزیجات داخل سالنی